Zajęcia organizowane w ramach projektu "Szkoła Równych Szans"

Zajęcia organizowane w ramach projektu "Szkoła Równych Szans"

wtorek, 25 marca 2014

Czego nauczyłysmy się podczas zajęć?

Podczas zajęć, w których chętnie uczestniczyłam razem z siostrą bardzo podobało mi się szycie bałwanków z polaru. Milo wspominam zajęcia, kiedy malowałyśmy na podobraziach i sztalugach, jakich używają prawdziwi malarze. Udało nam się namalować naprawdę piękne obrazy. fajne był też zajęcia, na których robiłyśmy latawce.
Ala Milik z klasy Vb

 


 Na artystycznych wariacjach podobało mi się robienie rożnych kartek. Nauczyła się, że wykorzystując na pozór niepotrzebne wstążeczki, kawałki papieru, guziki można wyczarować naprawdę piękne kartki świąteczne. Podobało mi się robienie latawców, szycie bałwanków, malowanie pastelami. Lubiłam grać z panią Agnieszką na gitarze.
Kamila Bolewska z klasy Vb

 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz